Sayfalar

22 Ocak 2012 Pazar

Geri geldim

Merhaba herkese.
Uzun zamandır kurslardan ve
dünya işlerinden blogumla ilgilenemedim.
Bu arada da birçok pasta yaptım. Resimlerini vakit
buldukça yayınlayacağım.
Bu pastaları yapmaktan çok
sizden gelen yorumlar beni mutlu ediyor.
Her zaman eleştirilerinizi bekliyorum.
Bu arada Kedi Kültür Sanat Merkezi'nde şekr hamurlu
ve royal icingli kurabiye ve cupcake, makaron, ekmek,
şeker hamurlu ve yaş pasta,
ve ayrıca yemek dersleri veriyorum.
24 ocak salı günü makaron ve pavlova dersimiz var.
İlgilenenler buradan bilgi sahibi olabilirler.
Katılmak isterseniz;
Kedi Kültür Sanat Merkezi İletişim No: 0232 464 99 35
Haydi şimdi yaptığım pasta resimlerine keyifle bakın.



Gelinimin bebekli doğum günü pastası


Yeni doğacak bebeklere renkli cıvıl cıvıl kurabiyeler


Büyümek istemeyen bir müşterimin 29. yaşgünü pastası

3 yorum:

  1. Son pastaya bayıldım :) Bundan sonra geriye sayacak herhalde yılları... Eline sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Cem'in pasta modelini bekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. son pasta gayet esprili ve çok güzel olmuş.ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil